Regulaminy

Regulamin sklepu internetowego
Monineli
I.
Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
1.
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepuinternetowego
Monineli, działającego pod adresem www
https://monineli.com
.
2.
Właścicielem Sklepu jest
Monika Tracz
prowadzący działalność nierejestrowaną z siedzibą podadresem: Siedmiogrodzka 1/138, 01-204 Warszawa (dalej „
Sprzedawca”).
3.
Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: Siedmiogrodzka 1/138; 01-204 Warszawa
Adres e-mail:
shop@monineli.com
Numer telefonu:
536 459 701
(godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, KomisjąEuropejską, Radą Usług Cyfrowych:
shop@monineli.com
. Komunikacja może byćprowadzona w języku polskim.
II.
Wymagania techniczne
1.
W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
i.
komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
ii.
dostępu do sieci Internet;
iii.
aktywnego adresu e-mail.
III.
Dane osobowe
1.
Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
2.
Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osóbkorzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w
Polityce prywatności
.
IV.
Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
1.
Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „
Towary
”),, uwidocznionych na stronie internetowejSklepu, w dwóch trybach:
i.
bez rejestracji;
ii.
z założeniem konta w Sklepie.
W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie,odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składaniazamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
2.
Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowysprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
3.
Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkichwymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta)także danych do wygenerowania faktury VAT.
4.
Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „
Konto
”), rejestracja jest jednorazowa,a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania.Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne sąponiżej w
Regulaminie Konta
. Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez socialmedia i/lub konto użytkownika w systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiadadostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponowniewypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
5.
Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadaniakonta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: shop@monineli.com.
6.
Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamymbrzmieniu) oznacza:
a.
złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi wzamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
b.
akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
7.
Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej
„Umowa”
) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przezSprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzezwiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
8.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części),Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy.Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposoburealizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienieprzez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przezklienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonanepłatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
;
9.
Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośnikunajpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
10.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jegodostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lubbraku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
11.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klientpodał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ichpoprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu zklientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
V.
Ceny i metody płatności
1.
Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz zpodatkiem VAT.
2.
Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobudostawy wybranego przez klienta.
3.
Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” orazprezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
4.
Sklep oferuje następujące metody płatności:
a.
tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
b.
szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - zapośrednictwem platformy płatniczej:
Shoper Płatności (Autopay)
eCard
dotpay
PayPal
PayU
Przelewy24
Tpay.com
c.
płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
5.
Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinnanastąpić w terminie 2 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa sięza niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientompłatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.
6.
W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługępłatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest AutopayS.A.
VI.
Dostawa towarów
1.
Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
za pośrednictwem firmy kurierskiej
do paczkomatów InPost
2.
Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się zazrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowitrudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określaprzewoźnik.
3.
Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 2 dni roboczych, chyba, że w opisieproduktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin.Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacjizamówienia”.
4.
Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zapokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
VII.
Odstąpienie od umowy
1.
Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawachkonsumenta (dalej „
Przedsiębiorca Uprzywilejowany
”) posiada ustawowe prawo odstąpienia
od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, zzastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
2.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie,oświadczenie:
w formie elektronicznej na adres: shop@monineli.com lub
w formie pisemnej na adres: Siedmiogrodzka 1/138; 01-204 Warszawa.
3.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego
tutaj
, przyczym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formiee-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4.
Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracaneTowary na adres pocztowy Siedmiogrodzka 1/138; 01-204 Warszawa.
5.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia oodstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
ceny Towaru;
kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobudostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.
6.
Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar zpowrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
7.
Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostałyprzez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na innerozwiązanie.
8.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przedzłożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż koniecznydo stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
VIII.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
1.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
a.
nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta/Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jegozindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
b.
ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towaryszybko psujące się);
c.
dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarteprzez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronęzdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względówhigienicznych);
d.
nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych nanośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowaniezostało otwarte po dostarczeniu;
e.
które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone zinnymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
f.
dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasapapierowa);
g.
których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca niesprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia odumowy;
h.
napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowysprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i którychwartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
IX.
Reklamacje
1.
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
2.
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosiodpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających zkodeksu cywilnego.
3.
Reklamacje mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: shop@monineli.com
lub w formie pisemnej na adres: Siedmiogrodzka 1/138; 01-204 Warszawa.
4.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lubpoprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
5.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument iPrzedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądempowszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji idochodzenia roszczeń.
6.
W powyższym celu można:
i.
zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęciepostępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
ii.
skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta luborganizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
iii.
skorzystać z
platformy ODR
(Online Dispute Resolution), która służy do internetowegorozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczyzobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji oplatformie ODR można znaleźć
tutaj
,
iv.
zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciesporu wynikłego z zawartej umowy.
7.
Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji idochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji iKonsumentów:
https://polubowne.uokik.gov.pl/
.
X.
Opinie o produktach
1.
W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "
Opinie
").
2.
Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla klientów posiadających Konto i zalogowanych lubjeżeli klient korzysta z zewnętrznego programu badania satysfakcji klienta / opinii klienta.
3.
Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych(DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
o charakterze bezprawnym;
sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe,pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej,wyznaniowej;
naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych prawautorskich oraz prawa do prywatności;
zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym,dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.
4.
Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opiniiklienta może moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będąopublikowane lub mogą być usunięte.
5.
W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta,podając uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanychw punkcie X. 6 Regulaminu.
6.
Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: shop@monineli.com
lub w formie pisemnej na adres: Siedmiogrodzka 1/138; 01-204 Warszawa.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeliosoba skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzyOdwołanie w takiej formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania Odwołania.
7.
Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej“Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treśćnielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem.Zawiadomienia powinny być składane w formie elektronicznej na adres: shop@monineli.com.
8.
Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia.Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podającuzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła,może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 6 Regulaminu.
9.
W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osobaskładająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzyganiasporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).
10.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów,pod warunkiem, że:
nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwieniadostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególnościSprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.
XI.
Postanowienia końcowe
1.
Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w językupolskim.
2.
Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnieńkonsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
3.
Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takiemają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a wprzypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługielektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będziepowiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
4.
Regulamin obowiązuje od dnia 03-04-2024 r.
Regulamin Konta
w sklepie
Monineli
I.
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1.
Niniejszy regulamin konta („
Regulamin Konta
”) określa zasady i warunki korzystania z kontaklienta („
Konto
”) w sklepie internetowym Monineli („
Sklep
”).
2.
Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną wstosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługaprowadzenia Konta jest nieodpłatna.
3.
Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym wRegulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
4.
Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak wprzypadku Sklepu:
Siedmiogrodzka 1/138; 01-204 Warszawa
e-mail: shop@monineli.com
tel.: 536459701
II.
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
1.
Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania zeSklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
2.
Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
a.
zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), coumożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownegouzupełniania formularza adresowego,
b.
wglądu w historię swoich zamówień,
c.
wglądu w status realizacji zamówienia.
III.
Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
1.
Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługielektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadaniaKonta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcąelektronicznie na adres shop@monineli.com. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpieniaod umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
IV.
Reklamacje
1.
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosiodpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawachkonsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadachwynikających z kodeksu cywilnego.
2.
Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurąprzewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
3.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje teżmożliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzeniaroszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
V.
Dane osobowe
1.
Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na celeprowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
VI.
Zmiany Regulaminu Konta
1.
Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych wpunkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia RegulaminuKonta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu zeSprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Regulamin Newslettera
w sklepie
Monineli
I.
Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1.
Niniejszy regulamin newslettera („
Regulamin Newslettera
”) określa zasady i warunkiświadczenia przez Sprzedawcę („
Sprzedawca
”) – właściciela sklepu internetowego Monineli(„
Sklep
”) – usługi tzw. newslettera.
2.
Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mailosoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („
Subskrybent
”). Wiadomości te zawierająw szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogąrównież zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu,ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dlaklientów lub potencjalnych klientów Sklepu („
Newsletter
”).
3.
Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawyo świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i pobocznąw stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów.Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
4.
Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanymw Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
5.
Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak wprzypadku Sklepu
Siedmiogrodzka 1/138; 01-204 Warszawa
e-mail: shop@monineli.com
tel.: 536459701
II.
Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
1.
W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
i.
komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiórwiadomości e-mail,
ii.
aktywnego adresu e-mail,
iii.
dostępu do sieci Internet.
2.
Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomoście-mail zawierające m.in.:
a.
informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
b.
kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentówNewslettera,
c.
inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnietreści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientówlub potencjalnych klientów Sklepu.
3.
Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera.O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decydujeSprzedawca.
III.
Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
1.
Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
i.
gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podającswój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
ii.
podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę naotrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienkawyboru (tzw. checkbox).
2.
Sprzedawca może - jako zachęta do subskrypcji Newslettera - proponować potencjalnymSubskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej(np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np.jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym wzwiązku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
3.
Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłoczniepo zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniejformie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania wodpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
4.
Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony.Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. Wtym celu należy:
a.
kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newsletteralub
b.
skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
5.
Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newsletteraw terminie 14 dni od jej zawarcia.
6.
Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscySubskrybenci zostaną powiadomieni.
7.
W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę wramach Newslettera przez dłużej niż 18 miesięcy Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem)zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
IV.
Reklamacje
1.
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosiodpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy oprawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność nazasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
2.
Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurąprzewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
3.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje teżmożliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzeniaroszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
V.
Dane osobowe
1.
Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na celeświadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce